.

people in black

Saturday, October 9, 2010

mak, perut sadiq lapar.

ayoyo. sekarang nie tengah dalam mood kelaparan ouh. huh! hari nie satu hari suntuk dari pagi sampai lah ke malam aku tak sentuh nasi langsung.

can you give me pizza please?


diri ini sangat lah malas untuk pergi berjalan ke cafe kat atas tu. rasa macam jauh sangat jer dari bilik aku. haha! cakap jer lah kau nie pemalas sadiq! :p so, sebab tu lah aku tak makan nasi hari nie. isk3. padan muka aku. makan roti jer la dalam bilik nie. okies lah. nak pergi buat maggi. :)

6 comments:

nur iema said...

sadiq!! aku nk megi gk.wee~

miss sadiq! said...

haha!
meh dtg bilik aku.. ngee~

PIDUT ASiS said...

hahaha...tyme pidut datang jepun,bawak magi 20kg.2 kotak maggi..sampai muak makan maggi..haahahha

Post Terhangat...

Kamu Boleh Mandi Arak..

miss sadiq! said...

hehehe..
maggi jer yng mampu.. :p

seri said...

hohoho, nak maggi ayam..satu!

miss sadiq! said...

Dah habis la bro. Hihi. :p