.

people in black

Tuesday, October 12, 2010

aku dapat award?

huhu. kali nie aku telah di tag oleh memberku yang berloghat penang nie ha. hehe. jarang kot aku dapat award-award segala macam nie. ahakz! kat blog pun ada award kan.
lawa tak kasut I nie? lalalala~
moden betul lah zaman sekarang nie. tapi kan lagi best kalau aku dapat award yang boleh masuk tv tuh. haha! berangan jer lebih. haktuih! :p okeyh. sebelum nak berangan tu, kena lah jawab soalan-soalan cepu cemas nie dulu. huhu.
1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang ?
nak dekat final exam tapi study tak lagi. aiseh.

2. apakah nama samaran anda ?
sadiq ada, diq ada, gediq pun ada. haha!

3. senaraikan 3 orang yang anda sayang
banyak sangat ler yang aku sayang. termasuk anda! :)

4. panggilan untuk si dia .
siapakah dia? hmm.

5. hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
urmm. tak terfikir pun lagi. hehe.

6. belog mana yang paling suka visit ?
blog yang entri dia best-best. huhu.

7. tag kepada 15 blogger anda
aku tag orang yang baca entry aku nie. :)
terima kasih yer memberku sebab mengetag aku. hihi.

8 comments:

luvly iema said...

oit sadiq xaci r ang x-tag sesapa...
xaci2...tag jgk 15 org...wuwuwuwuwu.........

CRABBY PATTY said...

aci ar tuh..
sape2 yg bace kene buat..
hahahaha!!

Call me, Eyka said...

aku xnak buat wekkkkk :P

Yasmin Yahaya said...

haha! aku sokong sadiq!

Anonymous said...

hahaha...nice gile kasut tu...sangat kreatif...

Post Terhangat...

Kamu Boleh Mandi Arak..

CRABBY PATTY said...

@eykameow x nak dapat award sudah.. lalala~

CRABBY PATTY said...

@mInYe ko sokong aper nie min? haha!

CRABBY PATTY said...

@PIDUT ASiS amek lah award nie pidut! hehe..