.

people in black

Tuesday, August 3, 2010

penat ok !

kelas hari ni start pukul 8 pagi ouh. aiyo. susah aku nak bangun pagi-pagi ni. dah lar kelas organic chem. ada quiz pulak tu! :0
haiyo. aku pun tak tahu lar apa yang aku jawab tadi tu betul ke tak. ada gak yang susah. susah sebab aku TAK BACA ! isk3. bila lar aku nak mula sedar ni? wake up sadiq ! jangan malas-malas lagi !
aishh. kejap lagi pukul 1 ada kelas math pulak. lagi pening. sabar jer la 4 tahun menuntut ilmu di sini. heeee~

6 comments:

eykameow said...

4 tahun tu bapak lama! kau buang ah sifat malas kay tuu! aku dah berjaya buang dah tau!!

miss sadiq! said...

tengah nak berusaha la nie.
pray 4 me.. :))

Kira Rose said...

ala kau nie, mcm tak bese lak, ahahahahaha. bg tau abah kang, ahhaahahahhaahahahahah

miss sadiq! said...

diam lah ko..
haha..

seri said...

kisah apa kuiz? blaah ah kuiz, menyemak je.

miss sadiq! said...

Tau takper. Buat penink paler jer. =_____=