.

people in black

Wednesday, July 21, 2010

hari-hariku makin tough!

arrgghhh. penatnye hari nie. dari pagi tadi start kelas sampai lah ke petang. otak aku nie kalau boleh bercakap dah lama dah dia suruh stop2! hehe. tengah hari tadi ada kelas maths. mak aih. tension aku! aku tak paham kot apa yang lecturer tu ajar tadi. huwaaa. yang paling tak boleh belah nya, subjek maths nie diajar dalam bm! oh tidak! makin susah lar cam nie. before this kitaorg belajar in english and now dalam bm pulak dia. aiseh. tibe2 tadi keluar nombor kompleks la, galangan lah. perghh. apa kes? aish. pening2. kena cover banyak benda nie. :0

by the way, tadi member aku, saufi datang kat ukm nie ha. haha! dia dengan member dia lagi sorang saje2 je datang sini sebab kelas diaorang dah habis. best betul. jeles aku! huh! so, kteorg just lepak2 borak2 kejap jer coz aku ada kelas lak pukul 5. tapi memang happening lah tadi. lepak2 kat cafe kolej aku lak tu. hihihi. thnx kowg sebab sudi datang. hehe. lepas je habis kelas pukul 6 tadi, terus aku beli makanan untuk dinner. ye lar. nanti malam2 kat bilik lapar pulak kan. hehe.
malam pulak students tahun 1 ada taklimat pasal pngk (purata nilai gred kumulatif). penting ouh pointer nie. kalau pointer teruk, free2 jer kena tendang nanti. tak nak aku! bersemangat jer aku dengar taklimat tu tadi. hehe. berkobar-kobar ler katakan nak try dapatkan anugerah dekan setiap semester! heee~ nie azam aku! gudlux sadiq! :)

sekarang dah dekat pukul 2.30 pagi nie. mata aku pon dah nak kuyu nie. jumpa lagi yer readers! thanx 4 reading ya! gudnite sumer! :))

p/s : rasa hepi sebab dapat jumpa dengan abg 'qasim'! comel betol. :)

2 comments:

Call me, Eyka said...

ko nie... fokus jelaaaaa. hish. lagi sekali aku nk tye...spe abg kassim kau ha!

CRABBY PATTY said...

@eykameowishh.. bukannye ko knal die pon.. lalalaa~