.

people in black

Monday, February 7, 2011

mari kenal diri !

Salam readers.
Entri kali nie khas untuk
kyra hasman yang telah mengetag saya dalam entri beliau yang lepas. Hehe. Maap yer miss kyra sebab lambat update. Busy sikit lor sekarang. Hihi. So, let's go! :)
Apakah status anda?

Huhu. Not taken yet. :p



Ceritakan diri anda.
Aku nie budak hingusan yang biasa-biasa jer. Huhu. Sangat suka main games! Especially games yang ada tahap-tahap level tu macam Diner Dash. Paling best main The Sims! Hehe. Sekarang nie still study lagi and try untuk menceriakan hidup dengan buat benda-benda yang aku suka. :)

Ceritakan tentang blog anda.
Aku rasa blog aku nie more to blog peribadi pasal life aku. Sorry lor sebab blog nie tak berinformatif sangat. Apa yang aku rasa nak share certain things dengan readers yang lain, barulah aku update belog usang nie. Aigo. +___+ Tapi for sure, I MY BLOG! :)

Apa pendapat anda mengenai blog?
Blog nie satu ruang atau tempat untuk orang-orang macam kita nie story pasal pendapat or anything yang mereka rasa nak luahkan. Huhu. Lebih kurang macam diari pun ada just tak payah susah-susah nak tulis-tulis. Taip jer. Kan lagi senang. Hehe. Pastu ada jugak blog yang bagi information kat readers. Blog macam nie bagus ler sebab kita dapat tau banyak information pasal isu-isu semasa. Tambah-tambah lagi dah ler aku nie jarang baca paper and tengok berita. So, just baca kat belog orang jer. Life is easy right? :p

Nasihat pada kawan-kawan yang baru nak buat blog.
Urmm. Nak cakap apa erk? Kalau dah minat nak berblogging tu, just go on jer. Sometimes sampai tak boleh nak stop. Hehe.

Nyatakan keunikan blog anda.
Aigo. Apa yang unik eh? Hoho. Tak tau ler pulak apa yang unik nyer blog aku nie. Simple mimple jer kowt.

Sampai bila nak tulis blog dan impian dalam dunia blog.
Still akan berblogging sepanjang study nie. Tapi kalau dah busy tu, agak kurang sikit untuk mengupdate. Hehe. Chill ! :)
p/s: Thanks kyra sebab tag ! I'm done ! :)

2 comments:

Blur said...

tag... tag... tag...

Jom baca dan komen post terbaru Blur Pelancaran Live Blog

syidora said...

selamat berkenalan! c( : HAHA