.

people in black

Thursday, November 11, 2010

last paper : inorganic chemistry !

yeayyyyyyy! 10 november lepas last day for my final paper! hihi. excited terlampau yer time nak jawab paper hari tu. tapi kan, soalan dia perghhh. mantop habis! dengan tak cukup masanya lagi. haissshh. =____=''

i hate you ! :p
sudah-sudah! jangan fikir dah. benda dah lepas ok. huhu. dan sekarang. masa untuk happy meal ! hehe. semalam lepak kat bilik yana and aina. husnul and dien pun follow juga. dari jauh tu dorang datang. haha! memang habis semua jenis movies and dramas lah aku rembat kat member-member. nak melayan movies lak time kat rumah nanti. :)

benda yang paling aku malas nie ler. nak kena packing-packing barang! aiyo. lemah betul ler bab-bab nie. sifat MALAS tu memang dah sebati bangat dengan diri gua. ahakz!

ouh ouh ouh balik kampung !
so, selamat bercuti dan selamat membuang masa yer kepada kawan-kawanku sekalian ! hihi. jumpa lagi sem depan. bak kata mereka, jangan nakal-nakal yer. haha! daa. :)

5 comments:

shafiza aina said...

hahaa.....besh tgok movie sesame..kih2.DNA macam2 bergabung..hahaa...ingt lagi sadiq nak tgok cite satu lagi tuh...haaa.kantoi...

shafiza aina said...

hahhaha....ape pos aku x nampak...

CRABBY PATTY said...

aina: aku jarang on9 ma. haha. cte aper tuh aina? haha!

Anonymous said...

eh eh, asal aku baru tau nama aku disebut? jemputlah beraya di bilik baru saya nanti. can't wait !

CRABBY PATTY said...

Yeayy! Bilik baru! Hihihi. XD