.

people in black

Sunday, May 23, 2010

the same thing happened again!

ayoyo. penatnye rinie. penat giler! da lame ler gak x update blog nie. x sempat. hehe. so skunk nak story cikit nie. meh2 dok dekat2. hihi. cerita bermula.. jeng3..
tadi kat tempat kje, aku xtually shif monink 2day. pastuh, abg atan lak dtg. die minx aku wat ot 1 jam. aku pelik. ley kew ot 1 jam jew? urmm. sbb die kate kat ou x dew owg nak handle. so aku pown decide ler nak wat full arinie. alang2 tuh kan. aku tgk pown muke abg atan 2 cam penat jew. kecian ar lak. kah3. itu satu kes selesai.
kes kedua : tgh2 serve customer, karina lak panggil. "akak2, apesal mesin nie?" perghhh! dlm pale aku nie da terlintas da, resit habes! oh tidakkkkkkkkkkkk!!!!
da ler tym tuh mmg customer nga ramai. alahai. apew lah naseb. so aku pown try ler tukar resit tuh. dgn harapan sume nyew akan ok. tapi ternyata tidak!! isk3. da siap2 tukar, mesin 2 still x ley gak function. aku da cuak! aku salah pasang kew ha? da byk kali try, still x dapat2 gak. rase cam nak menangis jew tadi kat ci2. huwaaaa.. tolong!
then, da x boley sangat, aku try ler kol abg atan. tut.. tut.. tut.. x berangkat lar pulak. adush. then kol sharil lak. tut.. tut.. tut.. stil x angkat gak! hati da panas n cuak giler. then, kol azwan lak. tut.. tut.. tut.. elow? yes dapat! aku pown cte ler probs nyew. tp azwan x dpt gak nak tolong. sedeyh giler kowt. :(((((
aku da puas pkir apelagi lar mesin nie kan. try punyer try dan akhirnyeeeeee...
baru ok!!!!! :))) aku lega sgt2 tym tuh. alhamdulillah. tu pown setelah 1/2 jam kowt aku dok belek2 mesin tuh. alahai. pasnie jgn ler jadik lagik erk mesin. kite kan kawan. hahahaha!
then balek uma n penat! makan n tdow! daaaaaaaaaa~
moral of the story :
jangan panik! kah3. benci resit! :p

No comments: